Kasım 23, 2006

145

Evet, listemi yaptım.

Toplam iki sahne var. Iki filmden iki sahne.
Ve onlarda asılı duran iki şey.
Ney?

Bilsem liste yapmazdım herhalde.

Onlara denk bir şey yakalasam,
hayatta daha ne isterdim?
Dogru düzgün bir kahvaltı gevregi?
Olabilir.
Çünkü, dogru düzgün bir kahvaltı gevreginiz varsa,
süt gerekmez.
Çünkü süt sevmiyorum.
Çünkü süt inek kokuyor.
Inek kötü kokmuyor.
Meme kokuyor. Tatlı.
Agzıma meme koymak istemiyorum
sanıyorum.
ve
sayıyorum:
bir:
Kubrick, Eyes Wide Shut
Parti'deki banyo sahnesi.
Kız: Çırılçıplak.
Overdose. Burnundan kan akar.
Doktor: Genç, yakışıklı. Fazla giyimli. Smokin.
Muayene eder.

iki:
N. Bilge Ceylan, Uzak
Tuzaga yapışmış fare, başında iki koca adam.
Fare kıskıvrak can çekişmekte. Çözüm:
-"Kagıdıyla topla, koy torbaya at!"
-"Canlı canlı mı?"
Canlı canlı çöpe. Kediler birikir.
Belli ki yiyecekler.
Canlı canlı mı?
Patlat torbayı duvara. Ez.
Günah. Öldür.


bunların ikisinin de altında
ete karşı suçluluk